Telefonisch spreekuur cliënten
Wij hanteren een telefonisch spreekuur voor cliënten zodat we ons kunnen focussen op de cliëntgesprekken in plaats van ander werk. Ook andersom helpt het instellen van een spreekuur doordat de bewindvoerder buiten het spreekuur ongestoord kan werken aan dossieronderzoek en behandeling. Daarom zijn we voor cliënten telefonisch bereikbaar op maandag, woensdag en donderdag van 09:30 tot 12:30 en op vrijdag van 8:30 tot 10:30.
Toegang tot je online dossier
Transparantie vinden wij heel belangrijk. Daarom hebben alle cliënten toegang tot hun eigen digitale dossier waarin zeer nuttige informatie kan worden gevonden. De toegang tot deze gegevens is uiteraard goed beveiligd.
Klachtenprocedure
Het kan best voorkomen dat cliënten en bewindvoerders een verschil van inzicht hebben of dat cliënt van mening is dat de bewindvoerder zijn werk niet goed doet. Wij vinden het belangrijk dat er daarom een solide klachtenprocedure beschikbaar moet zijn voor cliënten. Deze procedure wordt ook uitgereikt en besproken tijdens het intakegesprek.
Privacyverklaring
In verband met de wettelijke vertegenwoordiging, mei 2018: Privacyverklaring